Alla hjärtans dag <3

Alla hjärtans dag idag, egentligen ingen speciell dag men tycker den är väldigt mysig.
Vara med dom man älskar och förstå hur mycket dom verkligen betyder för en.
Jag och John ska hem till hans familj och fira hans systrar med släkten.
Sen så ska vi bara hem och ha mys pys hela kvällen.
Äta tacos tror jag.. MUMS finns de något godare :D
 
Nej nu måste jag springa, ska fota smörgåstårtorna som jag gjorde igår, så ni får se resultat senare :)

HA EN UNDERBAR DAG ALLIHOPA OCH TA HAND OM ERA NÄRA OCH KÄRA! :D
PUSS OCH KRAM <3<3<3





Gjorde tårta till mig och min älskling som vi ska äta sen.
Med hallon och chokladmousse *gotti gotti* 

Kommentarer
Postat av: kingen

hej :)

2009-02-14 @ 17:30:25
Postat av: Anonym

jätte fin tårta!!! hoppas ni hade mysigt!! puss

2009-02-15 @ 15:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0