...

Jag har varit rökfri i två dagar nu och jag mår skit dåligt (töntigt men sant)
Jag är arg, irriterad, glad, ledsen ja allt på samma gång.
Och jag lovar att saken inte blir bättre av att man inte har en förstående pojkvän.
Dessutom så fick jag reda på att jag kommer att bli överskriven som vikarie på mitt jobb.
Min provanställning går ut om två veckor och den skulle automatiskt gå över till en tillsvidare anställning, men icke.
De känns inte alls bra, ingen trygghet.
Ååååhhh, varför ska allt vara så svårt.
För inte så länge sen så var jag bara lycklig och hade inga bekymmer, mådde så jäkla bra.
Och nu går man runt och är irriterad, har hur mycket bekymmer som helst. Men de är väl vuxenlivet antar jag.

Nu ska jag gå och duscha och sen dö i sängen.
Hoppas inte ni har de som jag just nu...
Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och gissa vilken som är min favorit bland Whitney Port's outfits :)



Kram

/LM

2009-02-24 @ 11:40:43
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0