Ledig dag

Ledig idag från jobbet, såå himla skönt!
Tanken va att bara vara hemma och ta de lungt och ta hand om mej själv, men så blev de ju inte...
Nu har jag tvättstugan, (så jävla tråkigt) sen så ska jag träffa min syster och barnen, vi ska ner till ica maxi och handla lite.
Klockan två så kommer svärmor över och ska lämna lite grejer, ska göra smörgåstårtor till Johns systrar som fyllde 20år i tisdags. GRATTIS!! :)
Så dom ska jag hålla på med hela eftermiddan.
Men ikväll så ska jag inte göra någonting :)
Ska bli så skönt. För imorgon så är de fullt upp igen.
Ska jobba, kommer hem klockan fyra, ska duscha och göra mig iordning för fest.
Garnera smörgårtårtorna och sen åka till festen. (ska vara där klockan sex)
Så önska mig lycka till :)

Varför är allt så himla stressigt jämt, jag får de aldrig att gå ihop.
Vad gör jag för fel?!

Nej, nu ska jag ner till tvättstugan ingen :(
Puss och kram på er <3

Kommentarer
Postat av: sandra

hej syster, tack för idag!

man får ALLTID stressa, spelar ingen roll hur man gör...

nej, tvättstugan SUGER! =) PUSS

2009-02-12 @ 17:18:52
URL: http://sandraakerberg.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ha en härlig alla <3 dag!

2009-02-14 @ 11:30:16
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0