Redan 2år...

Idag har jag varit hemma hos min syster, Alva fyller 2år idag.
Åååhhh, hon har blivit så stor de lilla charmtrollet.
Känns som att de va igår dom låg inne på BB.
De är läskligt vad tiden går, och man ser de ännu tydligare med småbarn runt omkring sig.
Hon fick jätte mycket fina presenter, jag tror att hon vart jätte glad.
De ska bli kul när hon blir lite äldre så att man kan ta med henne och göra lite saker, en hel dag.
I helgen så har jag bakat bakat bakat till kalaset :)
Finns det något roligare än att hålla på med de man älskar?!
Skulle vilja öppna eget, en mysig restaurang eller ett litet cafe kanske.
Men oj oj oj så mycket slit och jobb.
Tankarna finns där, men de får vänta i några år om de blir något.

Juste, rakade av min älsklings hår igår, (vart så fint så ) gick ut i köket för att slänga ett papper i sopkorgen och där ligger de, allt hår.
Trodde först att de va en peruk där :) Haha
Nej nu ska jag gå och laga mat.
Korvstroganoff med ris blir de i dag, enkelt men ååhh så gott :)
Puss och kram på er <3



Jag gjorde tårtorna till födelsedags barnet :)
Tror att hon tyckte dom vart fina, och goda (de vet jag så mycket som hon åt :D )

Kommentarer
Postat av: sandra

tack syster för all hjälp! tårtorna var super fina!

jag älskar dej! puss puss

2009-02-08 @ 20:14:01
URL: http://sandraakerberg.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Vilka söta tårtor :)

2009-02-11 @ 10:36:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=29a2e223-25b7-4c9b-9839-269a167d8896



(Har du tidigare fått detta meddelandet och gjort en undersökning med blå bakgrund får du väldigt gärna göra om denna enkät då den föregående tyvärr plockades bort)

2009-02-11 @ 11:49:04
Postat av: Jessica

Kikar in och säger hej!

2009-02-11 @ 23:33:44
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0